stozkam stozkam
184
BLOG

Zakupy przez internet

stozkam stozkam Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Ostatnio było o aranżacji wnętrz... teraz przyszła kolej na inny temat, którym chciałam się z wami podzielić:) Jestem kobietą więc, jak to kobieta uwielbiam kupować ubrania:) Z racji tego, że ostatnio nie mam na nic czasu, rzadko chodzę na zakupy... :/ niezmiernie cierpiałam na brak nowych ciuchów. No i... postanowiłam zrobić zakupy przez internet. Wtedy była to dla mnie ostateczność. Zawsze myślałam, że internetowy zakup ubrań jest zły. Bałam się, że rozmiar nie będzie pasował. tkanina nie taka... na pewno zostanę oszukana:)

Przełamałam strach i postanowiłam zrobić zakupy w Bon Prix.  Zamówiłam 2 śliczne sukienki i shirta. Przesyłka przyszła ekspresowo a ciuchy bardzo fajne. Polecam:) www.promocyjni.pl?popover=9588

 

stozkam
O mnie stozkam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości